Внутрішні (корпоративні) заходи організовують у всіх компаніях, у тій чи іншій формі. Це можуть бути стандартні щотижневі «планерки», щорічні збори, мотиваційні події або наради топ-менеджменту. Корпоративні івенти відображають культуру компанії. Від їх організації залежить, як співробітники сприймають роботодавця. І це – далеко не другорядний показник.

Корпоративні івенти – потенціал для компанії

Відповідно до сучасних досліджень, 43% молодих фахівців планують покинути свого роботодавця протягом 2 років з моменту влаштування. Це несе декілька ризиків для компанії: по-перше, постійні витрати на підбір і підготовку нових співробітників, по-друге, репутаційні ризики. Наприклад, негативні відгуки колишніх співробітників на незалежних сайтах впливають на лояльне ставлення аудиторії до компанії.

За результатами опитування, 64% респондентів погодилися з твердженням, що корпоративні івенти допомагають утримувати персонал. Зокрема, заходи розцінюють як можливість для кожного фахівця оцінити свій внесок і отримати задоволення від результатів своєї роботи.

Орієнтуючись на це, компанії повинні планувати внутрішні заходи в рамках загальної стратегії ефективності. Потрібно розуміти потенційний вплив івентів і використовувати його для створення позитивної корпоративної культури.

На практиці ж внутрішні збори зазвичай недооцінюють. Їх планують фахівці, які не є учасниками або не володіють необхідними навичками організації (наприклад, помічники керівників). Вимога реалізувати логістику подій і підготувати контент часто виявляється скрутною. І ця проблема характерна не тільки для невеликих фірм: подібні ситуації спостерігаються і в масштабних організаціях. Висновок: неправильно організовані внутрішні збори не розкривають власний потенціал.

Що робити? Розглянемо рекомендації з організації внутрішніх івентів для персоналу і для керівництва компанії.

Как внутренние ивенты укрепляют корпоративную культуру

3 практичних рекомендації для підготовки внутрішніх зборів менеджменту

Мова йде не про стандартні «планерки», а про збори, на яких приймають стратегічно важливі рішення. Вони проходять 1-4 рази на рік.

  1. Творча організація просторуТоп-менеджменту компанії можна запропонувати зустрітися за межами офісу: у висококласному готелі або в місці відпочинку. Така обстановка забезпечує більшу креативність у порівнянні з конференц-залом. Неформальна зустріч, де можна розслабитися і продуктивно мислити – те, що потрібно в таких ситуаціях. Якщо це неможливо, і доводиться дотримуватися офіціозу, варто обрати зал засідання з хорошим природним освітленням, приємною атмосферою.
  2. Підготовка матеріалів заздалегідьЯкщо є матеріали або довідкові дані для учасників – краще підготувати і розіслати їх заздалегідь. Самостійно ознайомившись з інформацією, вони прийдуть на івент підготовленими. Результат: більш продуктивна робота, без витрат часу на рутинні процеси.
  3. Часові рамкиНезважаючи на цінність таких зустрічей для майбутнього компанії, важливо обмежувати час їх проведення. Організатору варто запропонувати учасникам регламент. Це дозволить працювати ефективніше, не допустити «вигорання». Якщо івент тривалий – необхідно запланувати рівноцінну кількість перерв.

3 рекомендації для проведення загальнокорпоративних івентів

Ексклюзивні заходи – такі як зустрічі топ менеджменту – допомагають визначити стратегію і роботу компанії в цілому. Івенти дя співробітників – більш масштабні. Крім вирішення робочих завдань, вони визначають культуру компанії.

Как внутренние ивенты укрепляют корпоративную культуру

Такі зібрання – відмінний метод просування корпоративної культури. У рамках цих івентів створюють робочі групи, заохочують взаємодію між співробітниками, збирають відгуки і т.п. Розглянемо, як зробити заходи максимально ефективними.

  1. Достатня кількість перервРобота за регламентом актуальна і для цих івентів. Щоб учасники могли засвоїти і проаналізувати почуте, виступи потрібно зробити короткими і запланувати кілька перерв: так співробітники зможуть спокійно «переварити» інформацію, обговорити її з колегами. На перервах повинна панувати неформальна атмосфера.
  2. Застосування інтерактивних інструментівЯк спікерам івенту позбутися ефекту «одностороннього спілкування»? Шляхом заохочення взаємодії. Це можуть бути опитування та обговорення в процесі виступу або після нього. Відмінний спосіб мотивувати аудиторію на взаємодію – використовувати гейміфікацію (наприклад, командні ігри за результатами почутого). Це не тільки покращує сприйняття інформації, але й об’єднує персонал.
  3. Включення в івент різних представників аудиторіїДо обговорення питання потрібно залучити представників усіх відділів і команд, у компетенцію яких входить ця тема. Це посилить почуття відповідальності, дасть основу для свіжих ідей, рішень.

4 рекомендації для підготовки мотиваційних івентів

Заходи, які використовуються для нагородження і мотивації персоналу – ще один маркер культури компанії. Співробітники, відчувши себе цінними, більш якісно виконують свою роботу. Атмосфера в таких робочих командах позитивна і енергійна. Розглянемо поради з організації подібних заходів.

  1. Визначити ціліМотивуючий івент більш неформальний, може бути навіть розважальний. Проте, це бізнес-захід. Тому у нього повинні бути конкретні і вимірні цілі, що збігаються із загальною стратегією компанії.
  2. Чітко донести програму і суть івентуЯкщо вирішено організувати заохочувальний захід – потрібно повідомити персоналу подробиці. Вони повинні знати про терміни, показники ефективності (за які їх збираються нагороджувати), види винагород. Це в тому числі захистить від невиправданих очікувань і розчарування.
  3. Адаптувати програмуІвент повинен відповідати потребам аудиторії. Це підвищує ексклюзивність заходу і робить винагороду ціннішою для одержувачів. Рекомендація актуальна для будь-якого типу заходів.
  4. Зв’язати програму з місією і цінностями компаніїКлючова мета стимулюючого івенту – мотивація співробітників і просування позитивної корпоративної культури. Запрошені повинні пам’ятати, що беруть участь в корпоративному заході, і надихатися цим.

Замість висновку

Внутрішні івенти – можливість визначити і зміцнити культуру компанії, мотивувати персонал, отримувати зворотний зв’язок і знизити витік цінних кадрів. Тому потрібно приділяти організації таких івентів достатньо уваги і професійних зусиль. Івент агентство ARENA CS вміє організувати ефективні внутрішні івенти будь-яких форматів і впроваджувати корпоративну культуру компаній, досягаючи всіх поставлених перед заходом цілей.