Внутрішні (корпоративні) заходи організовують у всіх компаніях, у тій чи іншій формі. Це можуть бути стандартні щотижневі «планерки», щорічні збори, мотиваційні події або наради топ-менеджменту. Корпоративні івенти відображають культуру компанії. Від їх організації залежить, як співробітники сприймають роботодавця. І це – далеко не другорядний показник.
Корпоративні івенти – потенціал для компанії
Відповідно до сучасних досліджень, 43% молодих фахівців планують покинути свого роботодавця протягом 2 років з моменту влаштування. Це несе декілька ризиків для компанії: по-перше, постійні витрати на підбір і підготовку нових співробітників, по-друге, репутаційні ризики. Наприклад, негативні відгуки колишніх співробітників на незалежних сайтах впливають на лояльне ставлення аудиторії до компанії.
За результатами опитування, 64% респондентів погодилися з твердженням, що корпоративні івенти допомагають утримувати персонал. Зокрема, заходи розцінюють як можливість для кожного фахівця оцінити свій внесок і отримати задоволення від результатів своєї роботи.
Орієнтуючись на це, компанії повинні планувати внутрішні заходи в рамках загальної стратегії ефективності. Потрібно розуміти потенційний вплив івентів і використовувати його для створення позитивної корпоративної культури.
На практиці ж внутрішні збори зазвичай недооцінюють. Їх планують фахівці, які не є учасниками або не володіють необхідними навичками організації (наприклад, помічники керівників). Вимога реалізувати логістику подій і підготувати контент часто виявляється скрутною. І ця проблема характерна не тільки для невеликих фірм: подібні ситуації спостерігаються і в масштабних організаціях. Висновок: неправильно організовані внутрішні збори не розкривають власний потенціал.
Що робити? Розглянемо рекомендації з організації внутрішніх івентів для персоналу і для керівництва компанії.
3 практичних рекомендації для підготовки внутрішніх зборів менеджменту
Мова йде не про стандартні «планерки», а про збори, на яких приймають стратегічно важливі рішення. Вони проходять 1-4 рази на рік.
- Творча організація просторуТоп-менеджменту компанії можна запропонувати зустрітися за межами офісу: у висококласному готелі або в місці відпочинку. Така обстановка забезпечує більшу креативність у порівнянні з конференц-залом. Неформальна зустріч, де можна розслабитися і продуктивно мислити – те, що потрібно в таких ситуаціях. Якщо це неможливо, і доводиться дотримуватися офіціозу, варто обрати зал засідання з хорошим природним освітленням, приємною атмосферою.
- Підготовка матеріалів заздалегідьЯкщо є матеріали або довідкові дані для учасників – краще підготувати і розіслати їх заздалегідь. Самостійно ознайомившись з інформацією, вони прийдуть на івент підготовленими. Результат: більш продуктивна робота, без витрат часу на рутинні процеси.
- Часові рамкиНезважаючи на цінність таких зустрічей для майбутнього компанії, важливо обмежувати час їх проведення. Організатору варто запропонувати учасникам регламент. Це дозволить працювати ефективніше, не допустити «вигорання». Якщо івент тривалий – необхідно запланувати рівноцінну кількість перерв.
3 рекомендації для проведення загальнокорпоративних івентів
Ексклюзивні заходи – такі як зустрічі топ менеджменту – допомагають визначити стратегію і роботу компанії в цілому. Івенти дя співробітників – більш масштабні. Крім вирішення робочих завдань, вони визначають культуру компанії.
Такі зібрання – відмінний метод просування корпоративної культури. У рамках цих івентів створюють робочі групи, заохочують взаємодію між співробітниками, збирають відгуки і т.п. Розглянемо, як зробити заходи максимально ефективними.
- Достатня кількість перервРобота за регламентом актуальна і для цих івентів. Щоб учасники могли засвоїти і проаналізувати почуте, виступи потрібно зробити короткими і запланувати кілька перерв: так співробітники зможуть спокійно «переварити» інформацію, обговорити її з колегами. На перервах повинна панувати неформальна атмосфера.
- Застосування інтерактивних інструментівЯк спікерам івенту позбутися ефекту «одностороннього спілкування»? Шляхом заохочення взаємодії. Це можуть бути опитування та обговорення в процесі виступу або після нього. Відмінний спосіб мотивувати аудиторію на взаємодію – використовувати гейміфікацію (наприклад, командні ігри за результатами почутого). Це не тільки покращує сприйняття інформації, але й об’єднує персонал.
- Включення в івент різних представників аудиторіїДо обговорення питання потрібно залучити представників усіх відділів і команд, у компетенцію яких входить ця тема. Це посилить почуття відповідальності, дасть основу для свіжих ідей, рішень.
4 рекомендації для підготовки мотиваційних івентів
Заходи, які використовуються для нагородження і мотивації персоналу – ще один маркер культури компанії. Співробітники, відчувши себе цінними, більш якісно виконують свою роботу. Атмосфера в таких робочих командах позитивна і енергійна. Розглянемо поради з організації подібних заходів.
- Визначити ціліМотивуючий івент більш неформальний, може бути навіть розважальний. Проте, це бізнес-захід. Тому у нього повинні бути конкретні і вимірні цілі, що збігаються із загальною стратегією компанії.
- Чітко донести програму і суть івентуЯкщо вирішено організувати заохочувальний захід – потрібно повідомити персоналу подробиці. Вони повинні знати про терміни, показники ефективності (за які їх збираються нагороджувати), види винагород. Це в тому числі захистить від невиправданих очікувань і розчарування.
- Адаптувати програмуІвент повинен відповідати потребам аудиторії. Це підвищує ексклюзивність заходу і робить винагороду ціннішою для одержувачів. Рекомендація актуальна для будь-якого типу заходів.
- Зв’язати програму з місією і цінностями компаніїКлючова мета стимулюючого івенту – мотивація співробітників і просування позитивної корпоративної культури. Запрошені повинні пам’ятати, що беруть участь в корпоративному заході, і надихатися цим.
Замість висновку
Внутрішні івенти – можливість визначити і зміцнити культуру компанії, мотивувати персонал, отримувати зворотний зв’язок і знизити витік цінних кадрів. Тому потрібно приділяти організації таких івентів достатньо уваги і професійних зусиль. Івент агентство ARENA CS вміє організувати ефективні внутрішні івенти будь-яких форматів і впроваджувати корпоративну культуру компаній, досягаючи всіх поставлених перед заходом цілей.
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки