Відправити

Замовити корпоратив, агентство з організації заходів

Літній корпоратив зі змістом

✅ об’єднаємо бізнес-конференцію з креативною вечіркою

✅ розробляємо ідеї та концепції під Ваш бізнес, корпоративну культуру, аудиторію, традиції та цілі

✅ здивуємо весь колектив

✅ говоримо: «НІ» шаблонним сценаріями

ВИЇЗНИЙ КОРПОРАТИВ

80

ЛІТНІЙ ТІМБІЛДИНГ

300

КОРПОРАТИВ ДЛЯ МОЛОДОЇ КОМПАНІЇ

120

ЛІТНІЙ КОРПОРАТИВ НА ПРИРОДІ

70

КОРПОРАТИВ У ОФІСІ

60

КОРПОРАТИВНА ЛІТНЯ ВЕЧІРКА

100

Організація літнього корпоративу для компанії, літній корпоратив Київ

Хочете отримати безкоштовний прорахунок бюджету Вашого корпоративу?

Оцінимо завдання, задамо питання, сформуємо кілька ідей, запропонуємо механіки реалізації, підберемо локації.

Ваш менеджер – Ольга Ковальчук

Катерина Бохинська, ПрАТ «Філіп Морріс Україна»
Communications Executive

Протягом майже двох років співпраці з командою ARENA CS вдалося організувати низку внутрішніх заходів та проектів для наших колег: маленькі зустрічі на 20 людей, пряма трансляція внутрішнього заходу на всю Україну, Грузію, Вірменію та Молдову, чисельні події – конференції в Києві та за його межами та масштабне святкування Нового року на більше ніж 1000 співробітників компанії.

За цей час не раз вдалося переконатися в професійності та креативності команди Арени, здатності виходити з будь-яких ситуацій та рамок і залишити приємні емоції та враження після кожного проекту. Величезними плюсами команди є доступність 24/7, втілення наших найбожевільніших побажань та ідей, завжди привітне ставлення та 100% віддача проекту.

Щиро вдячна ARENA CS за продуктивну співпрацю на найвищому рівні та із задоволенням довірю реалізацію наступних заходів!

Корпоратив 2020, організація корпоративів Київ

Для Вас 70 івент менеджерів ARENA CS з найкрутішими ідеями

З нами працюють ООН, Philip Morris, BASF, Porsche та багато інших

Більше відгуків

Ти будеш пишатися івентом, який ти провів з ARENA CS

Ваш менеджер – Ольга Ковальчук

Корпоративний літній захід, агентство з організації літнього корпоративу

Літній корпоратив: як перетворити свято в ефективну HR-інвестицію

Літній корпоратив – потужний інструмент, здатний збільшити ефективність HR-стратегії компанії. Це розуміють багато власників бізнесу. Тому зараз захід розглядають не як виїзд компанією «на шашлики». Літня вечірка – можливість збільшити лояльність співробітників, підвищити ефективність, домогтися емоційної залученості.

У ARENA CS знають, як організувати корпоративний літній івент з урахуванням сучасних тенденцій і можливістю реалізації бізнес-стратегій. Деякими аспектами ми готові поділитися з нашими читачами.

3 тренда в організації літнього корпоративу для компанії

Ефективний літній захід – це захоплюючий захід для гостей і практичний – з точки зору менеджменту.

Тренд 1. Рішення HR-завдань

Ще недавно корпоратив влітку не розглядався в якості HR-інструменту. Найчастіше роботодавці просто не вважали літній виїзний івент за потрібне, а максимум – запрошували поїсти шашлик і побути на свіжому повітрі. Зараз тенденція організації виїзних літніх корпоративів для компанії доповнилася. Свято має реалізувати бізнес-цілі:

  • зростання ефективності персоналу;
  • поліпшення емоційної залученості;
  • збільшення згуртованості;
  • створення атмосфери для подальшої продуктивної командної роботи.

Висновок: формат «просто поїсти» і розбити пікнік вже не в тренді. Корпоратив влітку – це ретельно зрежисоване дійство з набором продуманих командних завдань.

Тренд 2. Просування бренду

Організація літнього корпоративу для компанії зачіпає всі аспекти корпоративної культури. Сценарій повинен відображати цінності компанії, створювати унікальну атмосферу, викликати гордість за причетність до компанії, бренду.

Висновок: веселий корпоратив влітку – це свято, створене виключно на основі індивідуального сценарію. Ніяких заготовок і рішень «як у конкурентів».

Тренд 3. Нестандартна локація

Багато івент компаній звикли організовувати виїзний корпоратив під ключ в орендованому банкетному залі в заміському комплексі. Безсумнівно, це зручно: звична локація, вишколений персонал … Але чи завжди вона відповідає завданням свята?

Висновок: місце під літній корпоратив повинно відповідати концепції. Можливо, це буде котедж біля водойми, хол кінотеатру, ліс або термінал аеропорту. Створення атмосфери – половина успіху при організації незабутнього свята.

Організація корпоративів в економічному і концептуальному розрізі

Літній корпоратив 2020: концепція

Головне – не проводити літній корпоратив для компанії без чітко сформульованої ідеї. Простіше кажучи, вечірки з «випивкою» відходять у минуле. Свято має вирішувати конкретні завдання: визначати роль кожного співробітника, піднімати настрій, посилювати корпоративний дух. Даремний шик змінюється соціальною спрямованістю і тімбілдінгом. Їх цілком можна подати в «обгортці» захоплюючого виїзного заходу.

Літній корпоратив: правильна інвестиція

У чому сенс звичайних посиденьок з шашликом? Чи потрібно економити при організації виїзного івенту? Багато компаній усвідомлюють важливість літніх корпоративів і вкладають в них іноді навіть більше, ніж в новорічні. Цьому сприяють тепла погода і більше можливостей для активностей. А креативні локації на природі в більшості випадків обходяться дешевше, ніж величезний банкетний зал в центрі. Тренди зараз: кейтеринг, заміські локації, тематичні івенти, конкурси, що залучають людей в командне рішення задач.

Витрати на літній корпоратив під ключ слід розглядати як інвестицію. Вона повинна принести дохід у вигляді мотивованого персоналу, який пишається причетністю до компанії і готовий продуктивно злагоджено працювати.

Нові технології в організації літніх корпоративів

Діджіталізація захоплює всі сфери – включаючи організацію корпоративів в Києві. Цифрові інструменти активно використовують в офлайн-форматах. Один із прикладів – створення каналів в Telegram або чат-ботів. Їх використовують як інструменти тізінгових кампаній, а також в якості онлайн-гідів на локації або коштів моментального оповіщення гостей. Інші варіанти:

  • На багатьох локаціях виділяють окремі зони під VR. Віртуальну реальність теж можна використовувати для реалізації цілей річного корпоративу.
  • Розробка спеціалізованих мобільних додатків – наприклад, з умовами флешмобу або конкурсу, анонсами майбутнього виїзного корпоративу.
  • Використання інтерактивних технологій в фото- і відеозонах (Instagram-дзеркала, тематичні Фотобудка з миттєвою публікацією в соцмережах і т.п.).
  • Підготовка якісного відеоконтенту із залученням співробітників, менеджменту.
  • Підготовка локації в якості майданчика з великою кількістю зон і активностей: в тому числі для дітей та членів сімей співробітників.

Етапи організації літнього свята

Звичайно, краще замовити корпоратив в агентстві з організації заходів. Але знання черговості підготовки свята не завадить: це допоможе реалізувати необхідну HR-стратегію.

Поставити цілі

Не спускайте бюджет, а вкладайте гроші. Визначте, які цілі менеджменту має реалізувати агентство для організації корпоративу. Це може бути:

  • відпочинок співробітників;
  • мотивація співробітників на роботу в неформальній обстановці;
  • створення командного духу;
  •  формування успішного образу бренду;
  • впровадження цінностей корпоративної культури.

Оптимально – поставити 1-2 мети.

Хто святкує?

У процесі організації літнього корпоративу потрібно сформувати список гостей. У невеликих компаніях це очевидно. Як святкувати брендам, в складі яких сотні або тисячі співробітників? Варіанти:

  • організувати виїзний корпоратив для найактивніших і значимих співробітників;
  • передбачити організацію окремого свята в кожній структурної одиниці;
  • організувати неформальні змагання між структурними підрозділами у форматі свята.

Додатково потрібно вирішити: захід для співробітників або для їх сімей теж? Чи запрошувати на нього тих, хто у відпустці (включаючи декретну)? Відповіді на питання лежать в площині поставлених цілей.

Вибрати формат

Рішення залежить від спеціалізації компанії, середнього віку співробітників, складу штату. Універсальні рішення:

  • неформальне свято в офісному форматі;
  • «протокольний» івент з ретельною підготовкою і формуванням очікувань;
  • комплексна подія з діловою та розважальною частиною;
  • секретна вечірка-сюрприз;
  • унікальний івент
  •  тімбілдинг та  ігри.

Скласти план

Організація корпоративу в Києві може базуватися на таких ключових пунктах плану:

  • виступ топ-менеджменту;
  • мотиваційне привітання співробітників;
  • тімбілдинг у форматі розважальної частини;
  • перерви для ознайомлення з інтерактивними та іншими розважальними зонами;
  • частування гостей.

Все це можливо зробити в нестандартних сучасних форматах.

«Нудна» частина

Після узгодження цілей, планів, концепції, сценарію, локації і бюджету, агентство з організації літнього корпоративу займається пошуком підрядників, орендою майданчика і обладнання, повним комплексом підготовчих робіт. Далі – черга за корпоративом та підбиттям підсумків.

Замість післямови

Літній корпоратив з точки зору замовника – це вкладення в персонал, який окупається залученістю, зростанням ефективності і позитивним сприйняттям роботодавця. Організувати стандартні «посиденьки» – малоефективно. Домогтися, щоб співробітники приходили на роботу з посмішкою – цілком реально. Але важливо доручати організаційні завдання не “вільним” співробітникам або HR-менеджеру, а досвідченій івент компанії.