✅ об’єднаємо бізнес-конференцію з креативною вечіркою
✅ розробляємо ідеї та концепції під Ваш бізнес, корпоративну культуру, аудиторію, традиції та цілі
✅ здивуємо весь колектив
✅ говоримо: «НІ» шаблонним сценаріями
ВИЇЗНИЙ КОРПОРАТИВ
80
ЛІТНІЙ ТІМБІЛДИНГ
300
КОРПОРАТИВ ДЛЯ МОЛОДОЇ КОМПАНІЇ
120
ЛІТНІЙ КОРПОРАТИВ НА ПРИРОДІ
70
КОРПОРАТИВ У ОФІСІ
60
КОРПОРАТИВНА ЛІТНЯ ВЕЧІРКА
100
Оцінимо завдання, задамо питання, сформуємо кілька ідей, запропонуємо механіки реалізації, підберемо локації.
Ваш менеджер – Ольга Ковальчук
Протягом майже двох років співпраці з командою ARENA CS вдалося організувати низку внутрішніх заходів та проектів для наших колег: маленькі зустрічі на 20 людей, пряма трансляція внутрішнього заходу на всю Україну, Грузію, Вірменію та Молдову, чисельні події – конференції в Києві та за його межами та масштабне святкування Нового року на більше ніж 1000 співробітників компанії.
За цей час не раз вдалося переконатися в професійності та креативності команди Арени, здатності виходити з будь-яких ситуацій та рамок і залишити приємні емоції та враження після кожного проекту. Величезними плюсами команди є доступність 24/7, втілення наших найбожевільніших побажань та ідей, завжди привітне ставлення та 100% віддача проекту.
Щиро вдячна ARENA CS за продуктивну співпрацю на найвищому рівні та із задоволенням довірю реалізацію наступних заходів!
З нами працюють ООН, Philip Morris, BASF, Porsche та багато інших
Ваш менеджер – Ольга Ковальчук
Літній корпоратив: як перетворити свято в ефективну HR-інвестицію
Літній корпоратив – потужний інструмент, здатний збільшити ефективність HR-стратегії компанії. Це розуміють багато власників бізнесу. Тому зараз захід розглядають не як виїзд компанією «на шашлики». Літня вечірка – можливість збільшити лояльність співробітників, підвищити ефективність, домогтися емоційної залученості.
У ARENA CS знають, як організувати корпоративний літній івент з урахуванням сучасних тенденцій і можливістю реалізації бізнес-стратегій. Деякими аспектами ми готові поділитися з нашими читачами.
Ефективний літній захід – це захоплюючий захід для гостей і практичний – з точки зору менеджменту.
Ще недавно корпоратив влітку не розглядався в якості HR-інструменту. Найчастіше роботодавці просто не вважали літній виїзний івент за потрібне, а максимум – запрошували поїсти шашлик і побути на свіжому повітрі. Зараз тенденція організації виїзних літніх корпоративів для компанії доповнилася. Свято має реалізувати бізнес-цілі:
Висновок: формат «просто поїсти» і розбити пікнік вже не в тренді. Корпоратив влітку – це ретельно зрежисоване дійство з набором продуманих командних завдань.
Організація літнього корпоративу для компанії зачіпає всі аспекти корпоративної культури. Сценарій повинен відображати цінності компанії, створювати унікальну атмосферу, викликати гордість за причетність до компанії, бренду.
Висновок: веселий корпоратив влітку – це свято, створене виключно на основі індивідуального сценарію. Ніяких заготовок і рішень «як у конкурентів».
Багато івент компаній звикли організовувати виїзний корпоратив під ключ в орендованому банкетному залі в заміському комплексі. Безсумнівно, це зручно: звична локація, вишколений персонал … Але чи завжди вона відповідає завданням свята?
Висновок: місце під літній корпоратив повинно відповідати концепції. Можливо, це буде котедж біля водойми, хол кінотеатру, ліс або термінал аеропорту. Створення атмосфери – половина успіху при організації незабутнього свята.
Головне – не проводити літній корпоратив для компанії без чітко сформульованої ідеї. Простіше кажучи, вечірки з «випивкою» відходять у минуле. Свято має вирішувати конкретні завдання: визначати роль кожного співробітника, піднімати настрій, посилювати корпоративний дух. Даремний шик змінюється соціальною спрямованістю і тімбілдінгом. Їх цілком можна подати в «обгортці» захоплюючого виїзного заходу.
У чому сенс звичайних посиденьок з шашликом? Чи потрібно економити при організації виїзного івенту? Багато компаній усвідомлюють важливість літніх корпоративів і вкладають в них іноді навіть більше, ніж в новорічні. Цьому сприяють тепла погода і більше можливостей для активностей. А креативні локації на природі в більшості випадків обходяться дешевше, ніж величезний банкетний зал в центрі. Тренди зараз: кейтеринг, заміські локації, тематичні івенти, конкурси, що залучають людей в командне рішення задач.
Витрати на літній корпоратив під ключ слід розглядати як інвестицію. Вона повинна принести дохід у вигляді мотивованого персоналу, який пишається причетністю до компанії і готовий продуктивно злагоджено працювати.
Діджіталізація захоплює всі сфери – включаючи організацію корпоративів в Києві. Цифрові інструменти активно використовують в офлайн-форматах. Один із прикладів – створення каналів в Telegram або чат-ботів. Їх використовують як інструменти тізінгових кампаній, а також в якості онлайн-гідів на локації або коштів моментального оповіщення гостей. Інші варіанти:
Звичайно, краще замовити корпоратив в агентстві з організації заходів. Але знання черговості підготовки свята не завадить: це допоможе реалізувати необхідну HR-стратегію.
Не спускайте бюджет, а вкладайте гроші. Визначте, які цілі менеджменту має реалізувати агентство для організації корпоративу. Це може бути:
Оптимально – поставити 1-2 мети.
У процесі організації літнього корпоративу потрібно сформувати список гостей. У невеликих компаніях це очевидно. Як святкувати брендам, в складі яких сотні або тисячі співробітників? Варіанти:
Додатково потрібно вирішити: захід для співробітників або для їх сімей теж? Чи запрошувати на нього тих, хто у відпустці (включаючи декретну)? Відповіді на питання лежать в площині поставлених цілей.
Рішення залежить від спеціалізації компанії, середнього віку співробітників, складу штату. Універсальні рішення:
Організація корпоративу в Києві може базуватися на таких ключових пунктах плану:
Все це можливо зробити в нестандартних сучасних форматах.
Після узгодження цілей, планів, концепції, сценарію, локації і бюджету, агентство з організації літнього корпоративу займається пошуком підрядників, орендою майданчика і обладнання, повним комплексом підготовчих робіт. Далі – черга за корпоративом та підбиттям підсумків.
Літній корпоратив з точки зору замовника – це вкладення в персонал, який окупається залученістю, зростанням ефективності і позитивним сприйняттям роботодавця. Організувати стандартні «посиденьки» – малоефективно. Домогтися, щоб співробітники приходили на роботу з посмішкою – цілком реально. Але важливо доручати організаційні завдання не “вільним” співробітникам або HR-менеджеру, а досвідченій івент компанії.