Ведучий заходів – це людина, яка грає найважливішу роль для успіху будь-якого івенту. На час проведення заходу йому необхідно перетворитися на справжнього лідера, здатного керувати настроєм цілого колективу. Будь-який ведучий заходів завжди повинен бути спритним, запальним і яскравим – лише в такому разі гості зможуть відчути його душею компанії. Основне правило для кожного майстра слова перед його виходом «у світ» – він повинен перебувати на святі, а не на роботі.
Головний обов’язок ведучого полягає в успішному проведенні заходу. Справжній професіонал завжди дбає про те, щоб ніхто з гостей не засумував протягом всього івенту. Більш того, він також може запросто підкоригувати на корпоратив сценарій, придумати цікаві ігри для корпоративу або підібрати додатковий персонал. Нерідко ведучий працює з напарником, що сприятливо впливає на загальну атмосферу івенту. Багато івент-агентства України вважають за краще співпрацювати з професіоналами, які працюють в комедійному жанрі. Адже ніщо так не пожвавить свято, як іскристий гумор.
Ведучий заходів не може бути безвідповідальним, це неприпустима для нього поведінка. Запорукою якісної роботи професіонала в сфері проведення заходів є, перш за все, організованість. Відповідальність, покладена на плечі ведучого, – це настрій клієнта. Погодьтеся, довірити таку роботу ведучому першого-ліпшого івент-агентства України – не дуже вдала ідея. Вибирати ведучого необхідно з усією серйозністю, навіть якщо формат івенту цього не передбачає. Адже почуття гумору у всіх різне, і дії непрофесійного ведучого можуть зіпсувати навіть найкращий і перевірений на практиці сценарний план. Ні для кого не секрет, що організація свята (Київ) – це трудомісткий процес, який краще всього довірити досвідченим фахівцям, до яких відноситься івент-компанія ARENA CS. Івенти з ARENA CS – це емоції, які неможливо передати словами!
Що повинен робити ведучий заходів?
Якщо вам необхідна організація свята(Київ), куди запрошено багато гостей, в такому випадку якісна організація фуршету буде грати головну роль. Важливо буде розрахувати тривалість, приготувати різноманітні смаколики, забезпечити грамотний музичний супровід і веселі ігри для корпоративу. В ході самого івенту необхідно забезпечувати злагодженість всіх цих процесів, щоб в результаті захід залишив лише позитивні враження у всіх його учасників. Для цього і потрібен професійний ведучий заходів, який на сьогоднішній день може бути і організатором, і артистом одночасно.
Найчастіше організація корпоративів для співробітників фірм виконується для:
- згуртування колективу;
- підняття корпоративного духу;
- знайомства присутніх один з одним;
- демонстрації турботи компанії про своїх співробітників.
Ведучий заходів повинен чітко розуміти всі вищезгадані завдання і знати всі можливі варіанти їх реалізації. Різні свята (Київ) проводяться досить часто, а тому, на кожен раз для однієї і тієї ж компанії, потрібен новий корпоратив сценарій, де не буде дурних конкурсів і непрофесійних постановок. Це дасть можливість зробити вечір справді особливим і незабутнім. Ведучий корпоративу в цьому випадку стає таким собі каталізатором, що забезпечує створення невимушеної атмосфери, а також не дає учасникам занудьгувати.
Його завдання полягатиме в тому, щоб гості не розбивалися в невеликі групи за інтересами, а знайомилися один з одним, активно розмовляли. При цьому, ведучий заходів повинен попереджати будь-які конфлікти і «загладжувати кути». Якщо він буде дійсно професійним, то для попередження розбіжностей неодмінно знайдеться безліч перевірених способів.
Потрібно розуміти, що ведучий заходів – це покликання. Він має значний багаж знань в сфері людської психології, завдяки чому він може маніпулювати увагою гостей, акцентувати їх увагу на чому-небудь, а також направляти бесіду в потрібному напрямку. Ведучий заходів обов’язково повинен бути симпатичним, мати охайний і стильний зовнішній вигляд. Він повинен вміти тонко відчувати настрої оточуючих, щоб в певний момент розрядити обстановку. Крім того, ведучий заходів повинен бути прекрасним оратором і актором.
Яким повинен бути ведучий заходів?
Будь-яка, поважаюча себе фірма, зацікавлена в тому, щоб здружити власний колектив, мінімізуючи всередині нього будь-які сварки, недомовленості і запобігати конфліктам. Для цього і організовуються різні свята(Київ), де можуть бути присутніми співробітники компанії. В результаті між ними розвиваються більш тісні і дружні відносини, які забезпечують взаєморозуміння і взаємопідтримку. Домогтися мети допоможе досвідчений ведучий заходів. Однак, в якому б вбранні він не постав перед публікою, незалежно від гриму і кольору перуки, справжній професіонал повинен володіти чотирма важливими навичками.
Планування
Без уміння планувати ведучому просто неможливо обійтися. Будь-який івент, будь то конференція, ювілей керівника компанії або корпоратив на природі, вимагає ретельного продумування деталей. Досить лише одного промаху – і все може піти не за сценарієм.
В ідеалі, якщо готуватися до проведення івенту ведучий починає за пару місяців до початку – продумує свою промову, збирає інформацію про учасників, уточнює деталі з клієнтом, звукорежисером і адміністрацією ресторану або іншого локації; опрацьовує тему, особливо, якщо це тематичний захід; домовляється з артистами. У ведучого повинен бути щохвилинний сценарний план івенту, який узгоджений з виносом і зміною страв на фуршеті. Саме він, найчастіше, керує офіціантами.
Зазвичай, ведучий-професіонал має вже напрацьоване портфоліо готових програм під різні формати івенту. Але копійочною буде його вартість, якщо він не здатний запропонувати щось особливе і ексклюзивне за бажанням клієнта.
Артистизм
Ведучий повинен мати не тільки стратегічні і тактичні навички, а й артистизм. Його прямі обов’язки включають розвага учасників заходу – вміти говорити тости, пускати дотепні й доречні жарти, організовувати різні ігри. При цьому, проводити конкурси корпоратив він повинен з урахуванням всіх особливостей своєї цільової аудиторії – її вікові рамки, інтереси і хобі,стать, професію і навіть національність.
Пунктуальність і організованість
Ведучий знаходиться на крок попереду програми заходу. Він заздалегідь приїжджає до ресторану, щоб упевнитися в тому, що все стоїть на своїх місцях, все функціонує справно і готово до проведення івенту. Саме ведучий зустрічає гостей, а не вони його. Старанність і точність – запорука успішної роботи професійного ведучого.
Пам’ять і психологізм
Ведучий повинен з легкістю вміти розвеселити гостей, задіяти їх в розважальні частині івенту. Зважаючи на величезну кількість людей, яких він бачить в перший раз, справжній професіонал повинен оперативно обчислити найбільш активних і корисних, врахувати нейтральних і безініціативних, запам’ятати по іменах головних персон заходу, нікого ні з ким не сплутати і у всіх пробудити інтерес до подій. При цьому, робити все це потрібно весело і невимушено!
Використовуючи весь свій професіоналізм, ведучий повинен вловлювати настання конфліктної ситуації, вміло загладжувати і усувати конфузи в зародку, внутрішнім таймером засікати необхідний час на танці і тости, минаючи занадто довгих перерв, через які гості заходу можуть занудьгувати.
Організація фуршету. Робота професійного ведучого
Проводити івент можна в будь-яку погоду і в будь-якому місці, а ведучого необхідно заздалегідь повідомити про свої бажання та вподобання. Потрібно розуміти, що він, як правило, має великий досвід, а тому зможе підказати оригінальні рішення, які зроблять будь-яку подію ще більш особливою та цікавою. Деякі фірми, прагнучи мінімізувати витрати, довіряють такі завдання своїм штатним співробітникам. Однак, практика показує, що непрофесіонал не зможе провести захід на гідному рівні, особливо, якщо на нього запрошено чимало людей. В результаті івент не буде успішним та принесе лише розчарування.
В ході вибору важливо відразу ж відмовитися від прагнення заощадити. Адже непрофесійний ведучий просто не здатний приділити увагу кожному гостю, а присутні відразу помітять невеликий бюджет заходу. Хороший ведучий івенту володіє такими якостями:
- вміє підбирати стиль для конкретного заходу;
- прекрасно знає правила етикету;
- зможе підтримувати певну культуру в ході проведення івенту;
- харизматичний, впевнений в собі і легко викликає прихильність до себе оточуючих;
- відмінно володіє акторською майстерністю.
Важливо, щоб ведучий зміг видозмінити сценарний план на ходу, імпровізуючи і підлаштовуючи його під конкретну ситуацію. Його професіоналізм повинен виключати ситуації, коли він розгублений і захід пускається на самоплив. Утримувати увагу і здатність знову нею заволодівати – це головні якості, характерні для професіонала. Ведучі, які підбираються івент-агентством ARENA CS, зможуть забезпечити успішне проведення всього івенту. Досвід і артистизм дозволяє їм розпізнавати переваги публіки, роблячи програму та конкурси корпоратив більш цікавими для учасників.
Професійна організація корпоративів від ARENA CS
Ведучий – своєрідна нитка свята. Якою б цікавою і яскравою не була програма івенту, саме ведучий впливає на загальну атмосферу заходу, будь то весілля, бізнес-конференція або корпоратив на природі. В обов’язки цього спеціаліста, кажучи в цілому, входить забезпечення запланованої атмосфери протягом всього івенту. Досвідчений ведучий заходів – гарантія того, що ваш івент пройде бездоганно. Від його професіоналізму залежить те, заради чого організується будь-яка святкова подія, в першу чергу, це настрій гостей.
Успіх будь-якого івенту на 90% залежить від самого ведучого, тому слід максимально відповідально підходити до його вибору. Зрозуміло, один з параметрів, за якими обирається ведучий на свято – вартість. Якщо ви бачите дорогого ведучого, який високо цінує свою роботу, то це виступає гарантією того, що він стане відмінним вибором.
Краще не ризикувати і довірити проведення події досвідченому фахівцеві, послуги якого пропонує івент-компанія ARENA CS. Наш ведучий зможе провести захід у відповідності з усіма особливостями аудиторії, що зібралася, а також особистими бажаннями і потребами керівництва компанії. В такому випадку співробітники відчують турботу з боку керівництва, а також стануть дружною командою, що сприятливо відіб’ється на ефективності роботи. Більш того, наш ведучий зможе забезпечити невимушену і веселу обстановку, яка запам’ятається на довгий час. Ти будеш пишатися івентом, який провів з ARENA CS!
Маєш питання щодо змісту статті? Звертайся до авторки